coffee

Budząc się co rano, maczam usta w kawie, myśląc — nienawidzę kubka, który całuje Cię co rano. Biorę łyk taniej domowej kawy, siadam na oknie wyciągam papierosa i zaczynam myśleć o tobie. Jak czujesz się będąc sam. Biorę kolejny łyk kawy i zaczynam tęsknić za tobą jeszcze bardziej niż dotychczas. To nie sprawiedliwe jak kawa może Cię posiąść tak szybko i całkowicie. Kiedy zaciągam się myślę o tym, by nie myśleć o tym, jak bardzo chciałbym byś tu był. Byś przytulił mnie, kiedy biorę łyk kawy... Kawa jest czymś, co pozwala mi zatracić się w moich emocjach i przemyśleniach. Jestem zazdrosny o to, że poduszka przytula twoją szyję zamiast mnie. To nie fair, że tęsknię za tobą tak bardzo... Zawsze traktowano mnie jak ładną rzecz, która nic nie znaczy prócz tego, że ładnie wygląda, ty tak mnie nie traktowałeś... Kawa smakuje inaczej kiedy pije ją z tobą a inaczej kiedy pije ją popijając smak papierosów... Ostatnie spotkanie zostawiło po sobie gorzki posmak jak czarna przelewana kawa. Czułem się okropnie po powrocie zaparzyłem kawę i płakałem nad tym, jak bardzo zniszczyłem Cię i nas. Chciałbym cofnąć czas i nie wylać tej filiżanki. Lecz nie mogę i muszę żyć z poczuciem winy, które mnie wypala i sprawia, że czuje się spragniony...
Kiedy pytałeś kim dla ciebie jestem bez głębszego zastanowienia stwierdziłem, że ważną osobą. Teraz odpowiedziałbym wszystkimi nadziejami, jakie kiedykolwiek miałem w ludzkiej postaci".
Potrzebujesz przestrzeni — dostaniesz ją, czasu — masz go, oddechu — weź go. Będę czekał z kawą na twój powrót, bo znaczysz więc niż mogę sobie wyobrazić.Kładąc się co wieczór widzę pusty kubek po kawie i myślę, czy jutro też kawa będzie smakować jak ty.
 


inspirowane "Coffee" Tori Kelly & "milk and honey" Rupi Kaur
 

Comments

Post a Comment

Popular Posts